به گزارش روابط عمومی، پرویز پروین، معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان هدف از اجرای این کارگاه آموزشی را دانش افزایی و توانمند سازی روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تلفنی عنوان کرد.
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان « اصول مشاوره تلفنی » ویژه روانشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تلفنی می تواند کیفیت مشاوره را بالا برده و زمینه انجام مشاوره های اصولی با کسانی را که امکان مراجعه حضوری را ندارد محیا سازد.
پروین ادامه داد: مشاوره تلفنی در عین حال که دارای مزایای بیشماری است، عدم رعایت احوال و قوانین آن میتواند حیات مـُراجع (مراجعه کننده) را دستخوش تغییر نماید. بنابراین ارائه روشی قابل فهم و روشن توسط مشاور از اصول اساسی مشاوره تلفنی می باشد و کسب مهارت های ارتباطی برای انجام مشاوره تلفنی با کیفیت بالا دارای اهمیت بسیار می باشد.
وی افزود: مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب به صورت رایگان آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تلفنی می باشد. و هم استانی های عزیز می توانند از هر کجای استان بدون پیش شماره و با شماره گیری ۱۴۸۰ نسبت به دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی اقدام نمایند.
نظر شما